Palma på palmesøndag (sandras.no)

Palma på palmesøndag

Heia!

I går kveld kjørte vi til Sarpsborg og i dag tidlig kjørte vi til Gøteborg. Vi satt i bilen allerede 05.45 og jeg fikk jo fortsatt snaps fra nashspiel. Haha! Siden vi stilte til sommertid i natt også ble det ikke mange timene søvn. Må være første gang jeg faktisk bryr meg om det, haha! Til min store lykke så var det Victoria Secret på flyplassen ♥ måtte selvfølgelig kjøpe med meg noe derfra, det ble en god body lotion som lukter kokos og vanilje.. flyet vårt gikk rundt halv elleve og vi landet rundt to. Da hentet vi leiebilen og dro rett til hotellet.

Søs: Kjører vi over Bulgaria? det er alltid så mye turbulens over der.
Pappa: Nei, vi kjører over Franrike og alpene ogsånn.
På flyet skal vi se ut og akkurat i det kjører vi over Alpene, veldig hyggelig må jeg si.

Tok bilde rett før vi landet, se såå fint da. Krystallklart vann og grønt så langt du ser:

Utsikten fra hotellrommet var ikke akkurat til å klage på den heller og det var heller ikke været:

Etter litt avslapping tok vi bilen ned til en havn med endte opp med å spise på Hard Rock Cafe like ved Palma:

Disse fiskene holdt seg høyt oppe:

Ble passe mett av det her:

Akkurat like slitne som vi alltid er, selfiiietime:

Vi kjørte litt rundt i Palma før vi dro innom butikken og tilbake til hotellet. Lå i senga og spiste godteri, så samvittigheten slo inn, så jeg tok meg en liten joggetur på "treningssenteret" som er her. Søs gadd ikke å bli med meg og ho ber meg nå skrive at det var fordi ho ikke rørte sitt godteri, haha! Når jeg kom opp igjen hadde min søte søster fylt badekaret med varmt vann til meg. Lykke ♥

Nå er vi passe utkjørt og skal sove, gleder meg til en dag i sola i morgen! Håper alle har hatt en fin palmesøndag, nå gleder jeg meg til å lukke øya igjen ♥