Hjemme fra ferie (sandras.no)

Hjemme fra ferie

Etter mye om og men så kom vi oss hjem i går. Jeg la likegodt macen min igjen hjemme, noe jeg angret på, når nettet faktisk fungerte. Hvertfall helt frem til hotellet ble helt fult. Hehe, blogget litt fra pappas pc, men det blir ikke helt det samme, nå er jeg hvertfall tilbake igjen.

Vi kom litt senere enn hva vi skulle til flyplassen og fant oss en kø, etter fem minutter får vi beskjed om at vi kan stå i køen ved siden av. Det var en "last minut" kø, derfor stod vi ikke der i utgangspunktet. Etter 20 minutter kommer vi frem. Da fikk vi beskjed om og flytte oss til en annen kø, haha.. da ble vi passe sure. Vi ga oss ikke, så de sjekket oss inn etter fem minutter med diskusjon. Vi brukte også litt for mye tid i taxfreen og når vi kom til gaten var et pass borte - da måtte en løpe tilbake, men når vi skulle vise passene, viste det seg at passet lå i veska hele tiden. Sånn kan det gå.. flyet til Norge ristet så og si hele veien og pågrunn av det ble det også forsinket. At vi kom hjem er jo nesten et under. Heldigvis så landet vi på Rygge, så vi trengte bare kjøre til Sarpsborg også til Oslo. Var hjemme rundt halv 3 i natt og pakket likegodt ut med engang. Når jeg la meg lå det en fornøyd pus og sov ved siden av meg. Jeg tok igjen litt tapt nett-tv, så sovna vel ikke før nærmere halv fem. Det er deilig å være hjemme igjen, jeg var ganske ferielei på slutten - men savner det jo også litt da, typisk meg det...

Var godt å sove lenge i dag, før jeg spiste frokost var jeg nødt til å støvsuge hele stua. Man kan virkelig se at pus har vært hjemme alene. Skulle tro hun hadde hatt katter på besøk her, jeg måtte riste alle teppene i sofaen før jeg i det hele tatt vurderte og sette meg ned i den. Jeg skal aldri kjøpe meg en hvit sofa med dyr i hus igjen! Jeg var også en tur på Sats i stad og luftet de nye treningsskoa mine. Nå blir det sofa, tv og mac resten av kvelden, må nyte de to siste dagene som er igjen av ferie maks ♥

Solnedgangen på vei oppover var hvertfall noe positivt med flyturen.